مجله اینترنتی تکنولوژی رایانه

آشنایی با تکنولوژی های روز کاربردی دنیای کامپیوتر از مبتدی تا حرفه ای

مجله اینترنتی تکنولوژی رایانه

آشنایی با تکنولوژی های روز کاربردی دنیای کامپیوتر از مبتدی تا حرفه ای

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ سعی دارم با توجه به این حدیث شریف از امام صادق علیه السلام که میفرمایند : هر چیز زکاتی دارد و زکات علم آموختن به اهل آن است اغلب مسائلی را که در دنیای کامپیوتر برایم قابل درک است را به دوستان عزیز آموزش دهم . ضمناً از همکاری ها در راستای تحقق این خواسته استقبال میکنم و همینطور حاضر به حل مشکلات شما عزیزان در حد توانم میباشم .

و من الله التوفیق
محمود علیمحمدی

طبقه بندی موضوعی

پروژه کتابخانه با سی شارپ

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ

با سلام

امروز میخواستم اولین تجربه خودم را در برنامه نویسی برای شما به اشتراک بگزارم تا از آن استفاده کنید . پروژه کتابخانه ای که با ویژوال استودیو 2010 به صورت تک لایه نوشتم و البته مورد استفاده قرار گرفت . از دوستان عزیزی که این پروژه را دانلود میکنن و روی آن به مطالعه میپردازتد خواهش میکنم اشتباهات این جانب را متذکر بشوند تا بتوانم از تجربیات استادان گران قدر استفاده کنم . در ضمن استفاده ازین نرم افزار با ذکر منبع مجاز میباشد .


دانلود


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی